24 Kasım 2005

Galakside otostop çekmek istemez misiniz?

İşte fırsat. Stoklarla sınırlı değil, zamanla sınırlı değil, taksit yok, peşin yok, zaten paraya ihtiyacınız da yok. Sadece havlunuzu alın yanınıza ve Ford Prefect'le yolculuğa başlayın.
Uzattım...
Her Otostopçunun Galaksi Rehberi'nin text adventure oyunu ( Amerika'dan yeni gelmedim, İngiltere'nin köpeği hiç değilim, "bark"lamam, "hav"larım! Türkçe yazsaydım: "Yazıya dayalı macera oyunu" size ne kadar anlam ifade ederdi bilmiyorum. Bana etmezdi. Bu lüzumsuz açıklamadan sonra okumaya devam edin efendim. ) yine text bazlı ancak grafikler eklenmiş olarak oynayabileceksiniz. Çocukluğum geldi aklıma, ilk defa neredeyse "sıfır" İngilizce ile "Zork" ( Nereden bulduysam?! ) oynamaya çalışmıştım. Nefret etmiştim, sonrasında "Blue Max"ten şaşmamıştım. Ne zamanki 386 çağlarım geldi, o zaman anlayabildim kıymetini. Leasure Suit Larry sayesinde :-)

BBC Radyosunun sitesinden bu güzel oyunu oynayabilir, galakside Ford Prefect'le dolaşmanın keyfine varabilirsiniz. Oyunda zorlanırsanız üzülmeyin, birçok cesur insan oturup ağlamıştır bu oyun yüzünden.
Havlunuzu unutmayın ve

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home