18 Mart 2006

Kitabevi reklamı.

Son zamanlarda bilgisayarın başına -neredeyse- sadece çalışmak için geçtiğimden, oturup da uzun uzadıya bilimkurgu temaları üzerine yazamıyorum. 2-3 hafta içerisinde bu yoğunluğumun biteceğini ve nihai hedefime yol almaya devam edebileceğimi umuyorum.

Bilgisayara bakmaktan sıkılmış olduğumdan, eski aşkım kitaplarıma geri dönmek benim için iyi oldu. Uzun zamandır her şeyi internet üzerinden takip etmek, monitörden kitap okumak gibi sapkınlıklarımdan(?) kurtulabileceğimi zannetmiyorum ama en azından, bir süreliğine de olsa kitabın dokusunu ve keyfini sürmeye devam edeceğim, aldığım bu motivasyonla. Bir de düşük cümle kurma sevdamdan kurtulabilsem ne güzel olurdu. ahh
elma+alt+shift blogunda gördüm ve hayran kaldım. Bir kitabevi için hazırlanan reklamlar. Görsel olarak kitap, bundan daha iyi anlatılamaz sanıyorum. İleride bir kitabevi açarsam, bu adamlarla çalışırım kesinlikle :-)

2 Comments:

Blogger Mugene said...

beni böyle harika bir fotoğraftan haberdar ettğiniz için çok tşkler. ahtopotlu olan size de denizler altında 20000 fersah'ı hatırlattı mı?

3:38 ÖÖ  
Blogger r2 said...

Asıl intihal ettiğim elma+alt+shift blogu teşekkürü hak ediyor :-)

Bence de kesinlikle; "denizler altında 20.000 fersah."

2:07 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home