06 Haziran 2006

Bilimkurgu Öykü Yarışması

Türkiye Bilişim Derneği tarafından düzenlenen yarışmanın yedincisi için 30 Ağustos'a kadar öykü yollayabilirsiniz. Geçmiş yarışmalara ait öykülerden bazıları, Bilimkurgu Öyküleri ismiyle Remzi Kitabevi tarafından basılmış. En kısa zamanda alıp okumalı.

Yarışma ile ilgili detaylar: Türkiye Bilişim Derneği
Bilimkurgu Öyküleri : IDéEFIXE


Düzeltme ( 31/07/06 ) :
Öykülerin son gönderilebileceği tarih 01 Ağustos 2006 ymış!? Beni uyaran Başak sayesinde haberdar oldum. Sadece benim yazıma güvenip yarışmaya hazırlananlar varsa özür dilerim :(

4 Comments:

Anonymous Adsız said...

harika, Mycogen den az once tesadufen buraya ulastim..
Turkce bu kadar guzel bilgi veren sayfalar oldugunu bilmezdim.
Kendimi Turkiye de hissediyorum
Bu sayfada listemde..
Ogrenecek cok seyim olacak buradan da sanirim.
kitap ve film listemi daha zenginlestirecegim!
artik arsivinizi okuyup esime tercume etmeye baslarim artik.
o zaman Merhaba,
ben okuyorum,
: )
Selamlar,
Basak

11:23 ÖS  
Blogger r2 said...

Teşekkürler :)
Size ve eşinize Türkiye'den selamlar :)

8:25 ÖÖ  
Anonymous Adsız said...

Artik belki cok gec; ama öykü yarismasi son katilma tarihi yarin; yani ! Agustos! 30 Agustos degil. Eger katiliyorsan unutma.
Basak

10:14 ÖS  
Blogger r2 said...

Malesef, artık çok geç :(
TBD'nin sayfasına bakıyorum, bakıyorum ve halen anlayamıyorum; 1 Ağustos'u nasıl 30 Ağustos olarak gördüm!?
Ben hala araştırma yapayım, aferin bana :(
Uyardığın için teşekkür ederim Başak.
Yarışmaya katılamayacağım ama belki bu, hazırladığım öykünün daha güzel olmasını sağlar. ( Züğürt tesellisi, ya da benim durumumda ahmak tesellisi )

10:40 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home