01 Ekim 2006

Humans Need Help

Discovery Channel yeni bir programı yayına koydu; Sci-Fi Zone. Şu ana kadar sadece bir bölümünü izleme fırsatı bulabildim ve açıkcası hayal kırıklığı yaşadım. Ve anlayabildiğim kadarıyla sadece bir hafta süren bir programdı bu. Benim izlediğim bölümde; İskoçya'nın bir şehrindeki UFO vakaları anlatılıyordu. Sıkıcı ve yüzlerce kez işlenmiş bir konuyu, sıkıcı bir şekilde işlemişlerdi. Enteresan bir de site hazırlamışlar. www.humansneedhelp.com Bu sitede göze çarpan mizahi yaklaşım, -her ne kadar DNA'ın yanına yaklaşamasa bile- hoşuma gitti. Bizim teknolojik oyuncaklarımızın ortaya çıkışında, bilimkurgu ve "uzaylı"ların etkisini yine mizahi bir şekilde sunuyorlar. Ama açıkcası güzel bir fikiri kötü kullanmışlar. Ayrıca siteden "uzaylı"lara mesaj da yollayabilirsiniz. Discovery Channel Ekim ayında -hangi uydudan gönderileceğini bilemiyorum- bu mesajları Mars'a doğru yollayacakmış. Voyager sondasıyla yollanan "Sayın Türkçe bilen kardeşlerimiz, sabahı şerifleriniz hayr' olsun" sesli mesajından sonra bu mesajlarda neler olabileceğini düşünmek bile istemiyorum :)

Dip NOT: Voyager sondasıyla yollanan sesli mesajlar çok kısa bir süre içerisinde Carl Sagan'ın başkanlığında bir ekip tarafından hazırlanmış. Sesli mesajların hemen hepsi Cornwell Üniversitesi mensupları tarafından okunmuş. Sagan'a göre daha uzun bir zaman olsaymış, dünya üzerinde konuşulan dillerin tümünden kayıt yapacaklarmış. Voyager sondasıyla yollanan mesajları dinlemek için: Greetings From Earth

3 Comments:

Blogger Nakhar said...

Bilimkurgu Gibi Bir anı

GECE BİR UZAYLI GÖRDÜM
Dünyada Nazi Döneminden bu yana gaylerin uzaylı olduğu yönünde söylentiler devam ededursun, diğer dünya ülkelerinde olduğu gibi Türkiye'nin çeşitli şehirlerinde de ufo veya bilinmeyen gök cismi görülmeye başlandı...
* * *
Bunun canlı örneğini bende yaşadım... 30 Eylül gecesi saat 01:30 - 02:00 arası TV izliyorudum.. Annem ve kapı komşumuz balkonda sohbet ederken annemin heycanlı bir şekilde beni de korkutarak evimizin arka odasına doğru ışık hızıyla hareket ediyordu... Ne olduğunu sorduğumda bahsettikleri şeyler, sıkı bir Cnbc-e dizilerinden The X Files izleyicisi olduğumdan bana UFO görmüş olabileceklerini düşündürdü...
* * *
Bu kez onları korkutmanın sırası bendeydi ve Uzaylıların (yani bir nevi gaylerin) dünyayı ele geçireceklerinden bahsettim... NaKHaR

5:00 ÖS  
Anonymous Kobe said...

ilginç bir yazıymış

9:05 ÖS  
Blogger LastRose said...

Farklı olmuş, tebrikler.

5:19 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home