17 Nisan 2008

10. Bilimkurgu Öykü Yarışması

Öncelikle herkese yeniden merhaba, neredeyse 1 yıl olmuş bloğun yüzüne bakmayalı. Bırakın yazı yazmayı, gelen mesajlara bile cevap vermemişim!

Türkiye Bilişim Derneği bu sene yarışmada bir değişiklik yapmış. Bundan önceki yarışmalarda yazarlar konularda serbestken, bu sene belirlenen üç konudan birisi üzerine öyküler kabul edilecek.

*İyi Yönetim, Kötü Yönetim, Sıkı Yönetim, Yönetim
*Trafik Karmaşası
*Çok İşlevli Teknolojik Aletler

Konu kısıtlamasının ülkenin en önemli ( hatta bildiğim kadarıyla tek!) bilimkurgu öykü yarışması için doğru olmadığını düşünüyorum. Ancak TBD'nin yıllardır bu yarışmayı sürdürerek, Türkiye'de billimkurgunun önünü açmaya çalışmasının yarattığı takdir; bu konu kısıtlamasını umursamama engel oluyor.

Yarışmaya son katılım tarihi 15/Temmuz/2008 ( Bu sefer doğru yazdım b5 :) )
Yarışmayla ilgili detaylar için : TBD

8 Comments:

Blogger B5 said...

Kesinlikle : )
Ben de epeydir bloglara pek bakmiyordum.

Kesinlikle kisitlama olmasini ben de yadirgadim, hatta arkasinda bir seyler olabilecegini dahi dusundum. Zaten cok zengin olmayan bir ortami bu sekilde sekillendirmeye calismak benim de hosuma gitmedi.
Neyse geri donduysen eger yeni haberleri senden almaya devam ederiz.

Burada Dan Simmons'lar bas kosede.

10:45 ÖS  
Anonymous Adsız said...

neden kısıtlama olyo anlamıyorum:s

3:34 ÖS  
Blogger Siddhc said...

I liked your blog...very good.
do see the blog at
http://www.robots4all.blogspot.com/
and leave your comments....

9:35 ÖS  
Anonymous Kobe said...

Çok güzel bir haber.

8:39 ÖS  
Blogger LastRose said...

Gerçekten güzel olmuş

5:18 ÖS  
Anonymous Dark Devil said...

Güzel bir şey...

7:31 ÖS  
Anonymous TorQ said...

Dark Devil Kardeşim Sana Katılıyorum

4:23 ÖÖ  
Anonymous Aydede said...

Spam mesajlardan buraya kadar gelebirli misiniz bilmiyorum ama kısıtlama fikrinize katılıyorum ve kısıtlamanın olmadığı bir yarışmayı duyurmak istiyorum gerisi size kalmış:

http://ayevrenkenti.com/bilim-kurgu-kisa-oyku-yarismasi/

3:14 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home